Bardzo dziękujemy za Wasze chęci do współpracy podczas zawodów Dragon Cubing 2019.
Część z Was robi to już kolejny raz. Wielkie dzięki!
Osoby które zapisały się jaki wolontariusze na Dragon Cubing 2019 proszone są o zgłoszenie się do Dawida Pszonaka w rejestracji wolontariuszy w sobotę od 7:15.
Na samym początku będzie przeprowadzone dla Was szkolenie dotyczące w głównej mierze sędziowania.
Przeprowadzi je jeden z obecnych delegatów WCA.
Informacje o pełnym harmonogramie zawodów dostępne są pod adresem:
https://speedcube.pl/zawody/dragon2019/ (wystarczy zjechać na dół strony i rozwinąć dzień, który nas interesuje przez przycisk +).
Tak jak wspominaliśmy, liczymy na to, że chociaż części z Was, uda się dotrzeć również dzisiaj (w piątek 27.09.2019) na salę w Domu Harcerza, około godziny 21.00.
Wtedy właśnie dopiero otrzymamy salę aby przygotować ją na zawody. Będzie co robić, bo to ponad 600m2. Trzeba rozłożyć maty zabezpieczające na całej podłodze.
Następnie przygotować, stoły, krzesła w każdej strefie, która będzie przewidziana podczas zawodów i wiele innych…
Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli zjawicie się do pomocy. Rok temu się udało, myślimy że tym razem będzie podobnie.
Jeżeli mielibyście problem z dotarciem, to przesyłam adres zawodów z prowadzeniem:
MDK „Dom Harcerza”Reymonta 18, 30-059 Kraków – PROWADŹ
Podczas zawodów:
Wolontariusze którzy będą pomagać przez cały dzień mają zapewniony ciepły posiłek. Kupony na posiłek będzie wydawał Dawid Pszonak w czasie bliskim przerwy.
Na zakończenie zawodów, Ci którzy to zgłosili otrzymają zaświadczenie o wolontariacie.